Home / Hardware Reviews / Controller Reviews / Review: Razer Turret, vanaf de bank volledige controle

Review: Razer Turret, vanaf de bank volledige controle

Razer strekt zich de laatste jaren steeds meer uit naar de lifestyle producten. Zo ook deze Turret, die ook zeker gebruikt kan worden voor gamen overigens! Unboxing In de doos zitten flink wat attributen. Uiteraard de muis en het toetsenbord, de adapter met usb aansluiting, de docking station, en de power suply ervan. Evenals een extension dock, die ik later tegenkwam en dus niet in de unboxing video zit ;). Foutje bedankt! De dongel zit trouwens prima verpakt in de muis zelf. Zo hoef je hem dus nooit kwijt te raken ook al neem je hem ergens mee. In de…

design - 80%
gebruikersgemak - 85%
Software - 80%

82%

einscore

Opsomming: Al met al een zeer goede wireless combo van muis en toetsenbord voor op de bank. Vele malen beter dan wat we al eerder hebben getest. Dat is ook wel te zien aan het prijskaartje van ong. €189,- maar dan heb je ook goed spul in huis dat ook nog eens goed staat in je woonkamer. Beiden presteren prima, geen lag, goede accuduur en door de magneet valt de muis er ook niet snel van af! Zeker geschikt voor de lifestyle, en ook wel gamen maar wel met een kleine kanttekening.

82

*