Home / TV & Films / Blu-Ray & DVD / Review: How I met your mother seizoen 8 (DVD)

Review: How I met your mother seizoen 8 (DVD)

>In Amerika is de serie al aan haar negende seizoen begonnen. Hier in Nederland ligt seizoen 8 nu in de schappen. Voor mij betekende dat een week lang lachen, met name om Neil Patrick Harris die als Barney Stinson de show echt naar zich toe heeft weten te trekken.

De serie ‘How I met your mother’ vertelt het verhaal van Ted Mosby en hoe hij de moeder van zijn kinderen heeft gevonden. Regelmatig zie je de afleveringen beginnen met zijn kinderen die op de bank zitten om naar het veel, en veel te lange verhaal te luisteren. Gelukkig is het verhaal voor de kijker een stuk vermakelijker.

Terugblik seizoen 7

Nu zal ik je niet door de eerste zes seizoenen heen praten. Daar is WikiPedia dan weer goed voor (al kun je ze beter gewoon kijken). Dus, wat gebeurde er allemaal in seizoen 7? Lily (Alyson Hannigan) was zwanger en presteerde het om aan het einde van het zevende seizoen haar zoontje Marvin Waitforit Eriksen ter wereld te brengen. Ondertussen hebben we gezien hoe Barney het aanlegde met de knappe stripper Quinn die bij Barney komt wonen. Ondanks deze moves zagen we aan het einde van het seizoen dat Barney’s echte bruid uiteindelijk Robin (Cobie Smulders) is geworden.

Vooruitblik op seizoen 8

Ik probeer weer niet al te veel weg te geven, maar we komen er in dit seizoen achter hoe het komt dat Barney en Robin getrouwd zijn. We zijn dan ook terug in de periode dat Barney een relatie heeft met Quinn. Het is de zomer van de gebroken relaties. Victoria en Ted gaan uit elkaar, Barney en Quinn gaan uit elkaar (anders komen we nooit tot het huwelijk met Robin) en Robin en Nick zetten een punt achter hun relatie. Dit allemaal om Barney en Robin zo ver te krijgen dat ze ja zeggen tegen elkaar. Ondertussen speelt een gele paraplu van Barney een belangrijke rol in het geheel.

In Amerika is de serie al aan haar negende seizoen begonnen. Hier in Nederland ligt seizoen 8 nu in de schappen. Voor mij betekende dat een week lang lachen, met name om Neil Patrick Harris die als Barney Stinson de show echt naar zich toe heeft weten te trekken. De serie 'How I met your mother' vertelt het verhaal van Ted Mosby en hoe hij de moeder van zijn kinderen heeft gevonden. Regelmatig zie je de afleveringen beginnen met zijn kinderen die op de bank zitten om naar het veel, en veel te lange verhaal te luisteren. Gelukkig is het…

Hoeveelheid afleveringen
Creativiteit

Het blijft lachen met deze club

Opsomming: How I met your mother begon ooit als een heel flauwe comedy, maar heeft zichzelf in tussen weten te bewijzen. Opnieuw krijgen we een breed pallet aan grappen over ons heen waarbij zowel de liefhebber van onderbroekenlol als de meer verfijnde lacher zullen zich weer 23 afleveringen lang vermaken met de avonturen van de vriendengroep.

85

*