Home / PC & Console Reviews / Review: Modern Warfare Remastered Early Campaign Acces (PS4)

Review: Modern Warfare Remastered Early Campaign Acces (PS4)

Het is eindelijk zo ver! Activision heeft mijn gebeden, regendansen en offers aanvaard: Modern Warfare 1 is geheel remasterd! Enkel nog beschikbaar met de aankoop van Call of Duty: Infinite Warfare, Call of Duty: Modern Warfare Remastered is de echte catch. Met een bijna perfecte single player ervaring in high-definition graphics, HDR verlichting en een heerlijke storyline staat nu MW1 toch weer bovenaan mijn shooterlijst.

De tijden van Modern Warfare waren mijn gouden shooter tijden. Heerlijk met vrienden online, tieren door de headset als het fout ging en lachend, zingend en andere talen imiteren wanneer we bovenaanstaan. Het kan weer dames en heren! Trek uw amigo’s uit de sloot en spoor hen aan. MWR is geweldig!

Ik was in staat om toegang te krijgen tot de MWR single-player campagne een maand vroeger: de multiplayer-ervaring gaat live op 4 november, dat betekent dat ik helaas die nog niet getest heb. Daarom nu! De single player campaign ervaring.

Wauw! MWR is met recht remasterd! Prachtige graphics en geluid in de singleplayer-campagne. De storyline is niets gewijzig. In MWR ben je vers bloed en wissel je jouw karakter ‘Soap’ tussen de nieuwkomers in het Britse SAS en de Amerikaanse Korps mariniers.  Je begint in een lichtbemand vrachtschip waar een document bemachtigd moet worden. wanneer uiteindelijk het schip zinkt voel je jouw karakter dijnen en wordt het echt spannend. De tweede setting is de echte draad van het verhaal. het speelt zich af in een modern tijdperk waar een wereldwijd conflict ontstaat. De verhaallijn gaat in het Midden-Oosten over terroristen en nucleaire bommen in de voormalige Sovjet-Unie, dus het spel is zowel tijdig als dramatisch. Het is ook heel realistisch, zoals jij je naadloos door de verhaallijn verplaatst, wisseld tussen de twee karakters.

Degenen die bekend zijn met eerdere Call of Duty games zullen geen seconde verliezen aan het wennen aan de controles. Het voelt gewoon onmiddellijk vertrouwd en je wapens zijn klaar voor gebruik. Je maakt meestal deel uit van een team, maar je bent nooit een teamleider, dus er zijn geen gevallen waarin jij je moet richten tot teams of niet-speelbare personages. In MWR ben je in het begin waarschijnlijk steeds bezig om als eerste ergens binnen te komen, je teamgenoten voor te zijn, maar al gauw merk je dat rustig wachten en je laten leiden het beste werkt. Jij bent tenslotte de rekruut.

Zodra je de demo hebt uitgespeeld unlock je de Arcade Mode en cheats en…. De klassieke Mile High Club post-credits missie. 🙂 Mile High Club 🙂 Daar heb je een beperkte tijd om je door een vliegtuig heen te werken dat gevuld is met terroristen.

De reden dat WMR gebracht wordt met Infinite Warfare is overduidelijk, ik vraag me zelfs af in welk spel het meeste werk zit. Deze remaster van Infinity Ward is de perfecte mix van meeslepende gameplay, plot, en spanning. Ik ben benieuwd of de ‘hoofd’ game daar tegenop kan.

Vanaf vier november is de game uit en duik ik in de multiplayer. Uiteraard te lezen hier, op je vertrouwde review website.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered is niet alleen zeer aan te bevelen, het is een no-brainer. Koop Call of Duty: Infinite Warfare alleen maar om dit spel te spelen. Want wie nooit MW1 heeft gespeeld heeft nu de kans om dubbel te genieten van een top verhaal, vernieuwde graphics en een perfecte gameplay!

mwr1

• MW1!!!
    Graphics echt remastered
    Verhaal is echt spannend
    Gameplay voelt vertrouwd

• Infinite Warfare 🙂

Cijfer: 9

Het is eindelijk zo ver! Activision heeft mijn gebeden, regendansen en offers aanvaard: Modern Warfare 1 is geheel remasterd! Enkel nog beschikbaar met de aankoop van Call of Duty: Infinite Warfare, Call of Duty: Modern Warfare Remastered is de echte catch. Met een bijna perfecte single player ervaring in high-definition graphics, HDR verlichting en een heerlijke storyline staat nu MW1 toch weer bovenaan mijn shooterlijst. De tijden van Modern Warfare waren mijn gouden shooter tijden. Heerlijk met vrienden online, tieren door de headset als het fout ging en lachend, zingend en andere talen imiteren wanneer we bovenaanstaan. Het kan weer…

Storyline

Cijfer: 9

Opsomming: Een klassieker echt vernieuwd, een verademing om te spelen!