Home / Handheld & Mobile / 3DS / Review: Konix Dragon Ball Z Shenron accessory pack (3DS)

Review: Konix Dragon Ball Z Shenron accessory pack (3DS)

Wanneer je een 3DS in het bezit hebt, dan heb je op een gegeven moment al te snel, te veel accessoires. Die moeten veilig en wel in een bezwaardoos. Of! Of je bergt ze netjes en veilig op in een supertoffe Dragon Ball Z accessory pack van Konix!

Rock the Dragon!

Shenron is, zoals de meeste fans wel weten, de draak die verschijnt wanneer alle Dragon Balls zijn verzameld. Deze toffe wensengunner siert de cover van de 3DS case. Dit kleine koffertje biedt genoeg ruimte voor alle type DS consoles. Dus de standaard DS, 3DS XL, NEW 3DS en NEW 3DS XL. Daarnaast is er nog ruimte om zes spellen in te bewaren en een aantal stylus pennetjes.

20160916_231259

Wat zit er allemaal in het Konix Dragon Ball Z Shenron accessory pakket?

Je koopt niet alleen de Shenron koffer, maar er zit nog veel meer in. Wat dacht je van een autolader! Superhandig! Daarnaast ook nog een usb-lader. Dit is enorm handig, omdat de standaard laders van de Nintendo geen usb ingang hebben. Je kunt dus je DS laden aan je PC, stopcontact en nu ook aan de autolader.  In het pakket zitten een aantal kleinere gadgets, zoals drie Dragon Ball Z game boxes. Die zijn erg handig omdat tegenwoordig de 3DS games helemaal niet meer geleverd worden met een cover zoals vroeger altijd met de Gameboy. De drie boxes zijn versierd met een Piccolo, Shenron en Goku print.

dragonball_3ds_accesoires_konix
Er zitten drie protectie screens bij die er voor zorgen dat je geen onnodige gebruikerssporen creëert op je console. Daarnaast drie maal een stylus, in verschillende kleuren en maten. Een schoonmaakdoekje in de huisstijl van Goku en een veiligheidskoortje om je console aan je hand vast te maken.

Behalve dat dit design een hoge ‘hebben, hebben ’factor heeft zit het pakket ook nog eens vol met echt handige snufjes. Natuurlijk, een aantal zaken uit dit pakket zijn grappige extraatjes, maar de autolader, de usb-lader en de bewaardoos zijn nu al onmisbaar in mijn bezit én dit hele pakket koop je voor ongeveer € 25,-   Dan laat je het toch niet liggen? Voor de Konix producten moet je nog wel even zoeken want ze zijn op dit moment hard bezig om de Nederlandse markt te veroveren, maar een beetje Googleaar (is dat een woord?) vindt zijn weg.

Pluspunten

• Prijs
  • twee laadmogelijkheden erbij
  • Dragoball Z design

Minpunten

• Nog niet gemakkelijk verkrijgbaar in NL

Cijfer: 9

Wanneer je een 3DS in het bezit hebt, dan heb je op een gegeven moment al te snel, te veel accessoires. Die moeten veilig en wel in een bezwaardoos. Of! Of je bergt ze netjes en veilig op in een supertoffe Dragon Ball Z accessory pack van Konix! Rock the Dragon! Shenron is, zoals de meeste fans wel weten, de draak die verschijnt wanneer alle Dragon Balls zijn verzameld. Deze toffe wensengunner siert de cover van de 3DS case. Dit kleine koffertje biedt genoeg ruimte voor alle type DS consoles. Dus de standaard DS, 3DS XL, NEW 3DS…

Looks
Feels
Usage